Dienstverlening stad: op afspraak, via de snelbalie of digitaal!

Ook in de toekomst zal er in het administratief centrum op afspraak gewerkt worden (voor zaken die meer dan 5 minuten in beslag nemen).

Nieuw is dat je vanaf nu online zelf een afspraak kan boeken voor een product naar keuze. Op die manier word je snel en accuraat geholpen op een moment dat voor jou het best past!

Voor zaken die maar enkele ogenblikken in beslag nemen zal je nog steeds terecht kunnen aan de snelbalie:

  • aanvragen en afhalen van een elektronische identiteitskaart (Belg)
  • aanvragen en afhalen van een rijbewijs
  • duplicaat PIN/PUK-code (bij verlies)
  • uittreksel strafregister (bewijs goed gedrag)
  • reistoestemming minderjarigen
  • wettiging handtekening
  • stempelcontrole deeltijdse tewerkstelling
  • aankoop PMD-zakken
  • afhalen stickers geen reclame
  • afhalen hondenpoepzakjes
  • afhalen diverse bewijzen (woonst, nationaliteit, vertrekker, samenstelling gezin, afstamming, leven, ...)

Tot slot kan je ook heel wat attesten en documenten zelf online aanvragen via het digitaal loket.

 
 
maandag 31 augustus 2020 16.49 u.